lauantai 4. helmikuuta 2012

Onko kiittämättömyys maailman palkka?














Vappuna 2006 olin Perussuomalaisten puheenjohtajan, Timo Soinin, kanssa puhumassa Kajaanin torilla. Siellä kaksi miestä Suomessalmelta tuli luoksemme ja pyysi apua ongelmiinsa. Timo pyysi minua hoitamaan tämän asian selvittämisen. Olen käynyt useita kertoja Suomussalmella perehtymässä tapaukseen. Kävin asianomaisten luona tarkentamassa saamaani postitettua aineistoa. Nyt minulle on muodostunut selkeä kuva niistä törkeistä rikoksista, joiden kohteeksi suomussalmelaiset miehet olivat joutuneet. Olen selvittänyt todella törkeät rikokset, joita poliisi ei ole pystynyt tai halunnut selvittää. Koska olen selvittänyt myös toisen laajan rikosyyhden eli PR-Talojen konkurssivyyhden, niin olen itse joutunut rikosten kohteeksi. Katso
Vastaus kansanedustaja, vanhempi konstaapeli Timo Soukolalle

http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2012/02/vastaus-kansanedustaja-ismo-siukolan.html

Koska valtakunnansyyttäjävirasto, laillisuusvalvojat ja poliisit suojelevat rikollisia eikä korkein oikeus ole purkanut vääriä päätöksiä, niin olen joutunut vapaana olevien rikollisten uhriksi. Olen kuitenin selvittänyt Timo Soinin minulle antaman tehtävän, mutta edelleen poliisi kieltäytyy tutkimasta, syyttäjä syyttämästä, laillisuusvalvonta ei näe asioissa mitään laitonta ja oikeus ei ota käsiteltäväkseen. Tässä asia ratkaistuna:
Katso Kihlakunnansyyttäjä Sari Leppäluoto
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2012/01/kihlakunnansyyttaja-sari-leppaluoto.html

Koska olen selvittänyt rikokset, niin minut on tuomittu kunnianloukkauksista ja haettu henkilökohtaiseen konkurssiin. Olen joutunut todella törkeiden ihmisoikeusrikosten kohteeksi. Katso

Erikoinen isänpäivä – tapon yritys
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2008/11/erikoinen-isnpiv-tapon-yritys.html

Putkakertomus
http://ahonblogi.blogspot.com/2010/08/putkakertomus-208-2382010.html

Mitä on tehnyt Timo Soini? Minä en ole saanut mitään apua perussuomalaisten kansanedustajilta ehkä puoluejohdolta tai sen lainopillisista neuvonantajilta. Päin vastoin minä olen joutunut perussuomalaisten syrjimäksi sen takia, että olen joutunut itse rikosten uhriksi. Minulta estettiin kansanedustajaehdokkuuskin perussuomalaisten Oulun vaalipiirissä, vaikka olen ollut kaksi kertaa aikaisemmin ehdokkaana ja olen ollut nostamassa perussuomalaista puoluetta nousuun. Kun itse olin kansanedustajaehdokkaana, niin minulle usein sanottiin, että olet hyvä mies, mutta olet väärässä puolueessa. Nyt kun kansanedustajuus olisi ollut monestakin syystä mahdollinen, niin minulta estettiin kansanedustajaehdokkuus. Siis kiittämättömyyskö on maailman palkka.

Jokilaaksojen poliisi ei tutki rikoksia!. Katso
http://oikeuslaitosjapoliisi.blogspot.com/2012/02/miksi-jokilaaksojen-poliisi-ei-tutki.html

Olen myös selvittänyt Natura-asioiden laittomuuden. Mielestäni se selvittäminen on myös koko perussuomalaisen eduskuntaryhmän asia eikä yksinomaan kansanedustaja Pirkko Mattilan yksityisyritteliäisyyden varassa. Katso
http://naturansalat.blogspot.com/

Vähintä mitä perussuomalaisten puolueenjohto, puoluejohtaja Timo Soini ja puolueen lainopilliset neuvonantajat sekä eduskuntaryhmä voivat tehdä, on eduskuntakyselyjen tekeminen asioissa.
Siis:
1. PR-talojen konkurssivyyhti
2. Varatuomari Mikko Kovalaisene toiminta ja
3. Jokilaaksojen poliisilaitoksen toiminta.

Jytkyn tilalle ei saa tulla sätkyä, vaan kannatuksen kasvu voidaan saavuttaa vain toiminnan tuloksilla.

Kalajoella 04.02.2011
Erkki Aho

Kalajoen kaupunginvaltuuston varapuheenjohtaja

Ei kommentteja: