lauantai 4. maaliskuuta 2023

Miina-Anniina Heiskanen eduskuntaan

 

Miina-Anniina Heiskanen


SDP saanee Oulun vaalipiiristä kaksi kansanedustajaa eli säilyttää asemansa. On todennäköistä, että Tytti Tuppurainen saa eniten ääniä. Toisesta paikasta käydään tiukka kilpailu ekonomi, tanssinopettaja Miina-Anniina Heiskasen ja viestintäjohtaja, pastori Mikko Salmen kanssa.

Minä toivon, että alueemme SDP:n ehdokasta äänestävät henkilöt äänestävät Miina-Anniina Heiskasta.


Miina-Anniina Heiskanen

https://www.miina-anniina.fi/minusta

IHMISOIKEUKSIEN JA MODERNIEN ARVOJEN PUOLUSTAJA.

Olen Miina-Anniina Heiskanen (s.1986), tanssiva ekonomi, ihmisoikeuksien puolustaja ja avojalakanen oululainen. Olen koulutukseltani ekonomi (KTM) ja tanssinopettaja (AMK).

Mulle tärkeitä asioita politiikassa on: koulutus, talous, työllisyys ja hyvinvointi.
Päätöksentekoni pohjana on faktat, arvot ja kokemus.


Koko koulutuspolkuni olen suorittanut Oulussa aina varhaiskasvatuksesta korkeakouluun. Olen kasvanut viittomakielisen kulttuurin ympäröimänä isovanhempieni kautta. Se on suuri rikkaus, pohja arvomaailmalleni sekä hyödyllinen taito elämässä. Työskentelen eduskunnassa, SDP:n eduskuntaryhmässä viestinnän ja perustuslakivaliokunnan asioiden parissa. Vaikka työni on Helsingissä, niin asun Oulussa ja matkustan tätä 600 km väliä valtion rautateillä sekä sinisillä siivillä.


Olen Oulun kaupungin kaupunginvaltuutettu SDP Oulun riveissä ja toimin koulutuskuntayhtymä OSAO:n yhtymähallituksen puheenjohtajana.

Toimin nykyisin 100 % politiikan parissa, mutta tätä ennen tein uraa tanssinopettajana ja tanssitaiteilijana. Esiinnyin myös yli 7 vuotta Oulun teatterissa useissa eri musikaaleissa ja näytelmissä, mm. Kätilö, Housut pois!, The Addams Family, My Fair Lady ja Peppi Pitkätossu. Minulle on tärkeää vaikuttaa myös liikunnan ja kulttuurin saralla, sillä ne lisäävät ihmisten hyvinvointia.


Nyt olen ehdolla eduskuntaan!

oita kampanjaani tästä.

Keskeisimmät luottamuspaikat:

Oulun kaupunginvaltuuston jäsen (sd.) 2021-
Koulutuskuntayhtymä OSAOn yhtymähallituksen puheenjohtaja 2021-
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen aluevaltuuston varajäsen (sd.) 2022-
Keva valtuuston varavaltuutettu 2021-
SDP puoluevaltuuston jäsen 2020-
Kuurojen palvelusäätiön hallintoneuvoston jäsen 2020-
Oulun Osuuspankin hallintoneuvoston jäsen 2019-
Oulun kaupunginhallituksen varajäsen 2020-2021
Oulun kaupunginvaltuuston varavaltuutettu (sd.) 2020-2021
Pohjois-Suomen opiskelija-asuntosäätiön hallituksen jäsen 2019-2021
Oulun yliopiston hallituksen jäsen 2018-2019
Oulun kaupungin yhdyskuntajaoston varapuheenjohtaja 2017-2021
Oulun kaupungin yhdyskuntalautakunnan varajäsen 2017-2021
Oulun Osuuspankin edustajiston jäsen 2017-2019

Yhteystiedot:
miina.anniina.heiskanen@gmail.com
miina-anniina.heiskanen@ouka.fi

YouTube

Minä, Erkki Aho, olen pettynyt SDP:n Oulun vaalipiirin SDP:n ääniharavan Tytti Tuppuraisen toimintaan. Siksi suosittelen Miina-Anniina Heiskasen äänestämistä. Pidän Miina-Anniinaa erittäin hyvänä ja asiallisena kansanedustajaehdokkaana ja toivon, että myös äänestäjät ovat samaa mieltä kanssani.


Eurooppaministeri Tytti Tuppurainen kertoo Suomen EU-puheenjohtajakauden saavutuksista

https://www.youtube.com/watch?v=lG5vcW99K1Y


#neuvottelija 146 - Tuppurainen Fortum Uniper neuvottelut (Sami Miettinen)

https://www.youtube.com/watch?v=JLJgmAvnjN0


Tytti Tuppurainen: "Pelaaminen kuuluu ihmisyyteen"

https://www.youtube.com/watch?v=lV6PdbPtuEY

Ei kommentteja: